måndag 30 juli 2012

Full rulle!!!

Vilken helg!!! I fredags fick vi besök av gamla vänner till mej, jag hade inte träffat dom sedan 1996 tror jag!!!!  Så jättekul att de kom förbi!!! Jag var alltid med min farmor och farfar på somrarna och fiskade öring uppe i Morgedal, och när vi var där hyrde vi stuga av den här familjen.

På lördagen var vi på bröllopsfest, det var goda vänner som hade smitit iväg och gift sig, men festen smet dom inte ifrån!!!

Och söndag morgon kom Suzanne hit och hämtade upp mej kl 06.00!!!! för vidar färd upp till Ransäter, ja visst var det hundutställning nu igen ;))  Jag hade inget att ångra att jag fick gå upp i ottan efter en trevlig fest!!



Irma blev bästa veteran och och BIS-2 veteran, och hon blev även BIM!!!! Det var 17 Fauvar med var av en valp och två veteraner!!!  Jag är jättenöjd!!! Tack alla för en trevlig dag där uppe! =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar